[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 128.137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:48
Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/9872/iphoneheaderao1.png

Ik wil een iPhone kopen, maar niet bij T-Mobile, wat kan ik doen?

Momenteel is de iPhone in Nederland niet te koop zonder abonnement. Je zult dus moeten uitwijken naar het buitenland. Hieronder staan de mogelijkheden opgesomd, waarbij ook vermeld is of deze al Out of the Box geheel simlockvrij is, of dat deze dat niet is. Het unlocken van een gesimlockte telefoon, zou binnenkort mogelijk moeten worden met de Pwnage tool van het iPhone dev Team (zie http://gizmodo.com/5023971/iphone-os-20-unlocked). Hou er rekening mee dat als je met het vliegtuig gaat, je aan kunt worden gehouden door de douane en nog extra kosten in rekening kunnen worden gebracht, afhankelijk van de locatie waar je je iPhone hebt gekocht.

Australië

In Australië is de iPhone 3G bij 3 operators te koop, waarvan er maar een de iPhone prepaid verkoopt. Dit is operator Optus.

Prijs 8GB: €442
Prijs 16GB: €515
Simlockvrij?: Nee

Finland

In Finland wordt de iPhone 3G verkocht door Sonera. Deze operator biedt de iPhone 3G ook Prepaid aan.

Prijs 8GB: €429
Prijs 16GB: €519

Italië

In Italië wordt de iPhone 3G aangeboden door TIM en Vodafone. Beiden verkopen Apples nieuwste product Prepaid. Vodafone verkoopt de 16GB-versie niet.

Prijs 8GB: €499
Prijs 16GB: €569 (Niet verkrijgbaar bij Vodafone)
Simlockvrij?: Ja!

Nieuw-Zeeland

De iPhone 3G wordt in Nieuw-Zeeland enkel door Vodafone aangeboden, zowel met abonnement als Prepaid.

Prijs 8GB: €469
Prijs 16GB: €540

Portugal

In Portugal verkopen zowel Optimus als Vodafone de iPhone 3G Prepaid. De 16GB-versie wordt enkel verkocht door Vodafone.

Prijs 8GB: €499 Vodafone, €500 Optimus
Prijs 16GB: €599 (Niet verkrijgbaar bij Optimus)

Zwitserland

In Zwitserland bieden Orange en Swisscom de iPhone 3G aan. Enkel Swisscom doet dit prepaid. Tot nu toe zijn de prijzen bij Swisscom de goedkoopste voor een los toestel. Bij het kopen in Zwitserland moet een geldig paspoort getoond worden. Verschillende berichten zeggen dat dit een Zwitsers paspoort moet zijn, maar andere ontkrachten dit en zeggen dat elk paspoort geldig is. Zodra hier meer over bekend is, zal ik het hierbij zetten.. Je blijkt een Zwitsers paspoort te moeten bezitten. Dit hoeft geen probleem te zijn, wees creatief, vraag een voorbijganger en beloof hem de SIM-kaart die je bij je iPhone krijgt, of geef hem een paar tientjes.

Prijs 8GB: €323
Prijs 16GB: €385
Punksmurf schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:44:

Zwitserland heeft overigens in 2004 al het Schengenakkoord ondertekend, maar het treedt pas in november van dit jaar in werking. Overigens hebben de akkoorden van Schengen betrekking op het reizen tussen de landen onderling, en zeggen ze niets over het al dan niet vrij zijn van het verkeer van goederen. Je bent dus verplicht je iPhone aan te geven. Je krijgt dan de Zwitserse omzetbelasting terug (ik meen 6,5%), maar vervolgens moet je de Nederlandse a 19% betalen.
België

Buurland Belgë biedt de iPhone 3G via Mobistar ook prepaid aan, en wel simlockvrij. In tegenstelling tot berichten op de site van Mobistar, hebben veel mensen ervaren dat de iPhone van Mobistar ook gewoon te gebruiken is in Nederland.

Prijs 8GB: €525
Prijs 16GB: €615
Simlockvrij?: Ja! (In tegenstelling tot wat ze bij Mobistar beweren, is hij gewoon in NL te gebruiken!)

Frankrijk

In Frankrijk wordt de iPhone 3G prepaid aangeboden door Orange.

Prijs 8GB: €509
Prijs 16GB: €609

In tabelvorm:

LandAanbiederPlanSchengenUnlockedPrijs 8GB Prijs 16GB
BelgiëMobistar losse verkoopJaJa*, NL sim werkt 525 euro 615 euro
ZwitserlandSwisscomNATEL easy liberty unoNee Nee +/- 323 euro +/- 385 euro
ItaliëVodafoneRicaricabiliJa Ja 499 euro 569 euro
TIMPrepagatoJa Ja 499 euro 569 euro
FrankrijkOrangeJa Nee 509 euro 609 euro
PortugalVodafoneSem vinculação Ja Onbekend 499 euro 599 euro
OptimusPré-Pago Ja Onbekend 500 euro niet beschikbaar
FinlandSoneraMinun Sonera Ja Onbekend 429 euro 519 euro
AustraliëOptusPre-Paid Mobile Nee Onbekend +/- 442 euro +/- 515 euro

Alle prijzen zijn omgerekend naar Euro's. Als er fouten instaan, hoor ik die graag, en aanvulling over het bijvoorbeeld eventueel erbij moeten kopen van een prepaid-kaartje, waardoor het bedrag hoger wordt zijn ook meer dan welkom.

Het kopen van een iPhone in de VS is niet meer mogelijk zonder abonnement, dus iedereen die denkt dat hij of zij voor 300 dollar een 16gb kan hebben, komt bedrogen uit. Er gaan geruchten dat dit binnenkort anders wordt, en de iPhone daar 599 en 699 USD gaat kosten. Dit is nu echter nog niet aan de orde.

Over de belasting en douane:
Punksmurf schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 19:49:

Voor producten van buiten de EU (dus ook Zwitserland) nog het volgende:

Artikelen die zonder omzetbelasting €175 of minder kosten belastingvrij mag je gratis invoeren als reizigersbagage. Je hoeft daar dus geen omzetbelasting over te betalen. Het bedrag geldt overigens voor het totaal aan aan te geven goederen boven de €175 dat je bij je hebt. Over het deel onder €175 hoef je dus niets te betalen. Dit lijkt wel te gaan op productbasis, dus als je iets bij hebt van €176 betaal je over de hele €176 belasting.

[...]

Omdat de iPhone duurder is dat is dat niet erg van toepassing, maar ik meld de regeling voor de volledigheid wel even. Ook heb ik gehoord dat deze grens omhoog gaat, naar ergens rond de €400. Ik heb hier geen officiële bevestiging van. Wellicht heeft iemand anders die, ik ga nog even doorzoeken.
Volgens Anoniem: 192470 in "[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de moge..." is dit bedrag €430 en gaat dat in per 1 december (paar posts omlaag).

Wel van belang voor je iPhone: als het totaal aan goederen dat je bij je hebt niet meer is dan €350 zal er een speciaal reizigerstarief gelden. Dat 'speciale tarief' houdt in dat je 3,5% invoerbelasting betaalt en, uiteraard, 19% BTW. In totaal betaal je dan dus 22,5% aan belastingen.

Let erop, dat dit niet geldt voor internetaankopen, dat zit heel anders in elkaar. Als je producten via internet koopt, moet je deze aangeven. Gelukkig hoef je dat niet zelf te gaan doen.

[...]

Uit mijn hoofd geldt dat voor telefoons een invoerbelasting van 2% betaald moet worden, en uiteraard weer die vermaledijde omzetbelasting van 19%.

Voor zendingen die exclusief vervoers- en verzekeringskosten een waarde van €22 of minder hoeft er niets te worden betaald van onze vrienden bij de douane.

Dit bedrag vag €22 gaat per 1 december omhoog naar €175, volgens Anoniem: 192470 in "[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de moge..." (post hieronder).

Die grens voor belastingvrij invoeren van goederen ligt dus een stuk lager dan wanneer je zelf op reis gaat! Vooralsnog maakt dat overigens geen verschil omdat je iPhone sowieso meer kost dan €175, en ben je dus 1,5% goedkoper uit door hem via internet te bestellen. Daarnaast scheelt het aardig wat reiskosten ;).
Het staat eenieder vrij om, bij het openen van een vervolg op deze topic, deze volledige TS te kopiëren indien gewenst

[ Voor 50% gewijzigd door --Christiaan-- op 24-08-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Hulde voor dit overzicht! Zelf heb ik eigenlijk niet eens zo veel moeite met de T-Mobile abbonementen (ik ben reeds klant van ze), maar wel met exclusiviteits-mafia praktijken. Ook mezelf twee jaar binden aan één aanbieder heb ik nog nooit gedaan.

Ik ben wel benieuwd of iemand al een buitenlandse iPhone in huis heeft :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexioR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-04 18:01
Ik vroeg me eigenlijk af, mag je niet 'gewoon' importeren uit EU-landen? Aangezien het binnen de Europese Unie is, en er minder restricties zijn binnen de unie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jup dat mag gewoon. Onthoud daarbij wel dat Zwitserland geen EU-land is.

[ Voor 10% gewijzigd door kamerplant op 14-07-2008 10:17 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Volgens mij gaat het hier vooral om of het land wel of niet het Schengen-verdrag heeft getekend. Wat dat betreft:
Switzerland, which belongs neither to the EU nor to the European Economic Area, has been associated to the Schengen area and is set to implement the Schengen rules, together with Liechtenstein, by 1 November 2008.[53] Similarly to the arrangements made between the EU, Norway, and Iceland, the accession agreement concluded between the EU and Switzerland provides for an exemption of the application of the rules concerning controls of goods at borders.[54] However, the much stricter provisions in the Schengen Borders Code providing for the abolition of internal border checks do not contain any exemption with respect to Switzerland. The Swiss authorities are of the opinion that they will not be entitled to perform systematic customs or other checks on persons for the mere reason that they cross the border, once the Schengen rules have been implemented in Switzerland; they are planning to continue to perform spot-checks, which are based on risk analysis of the authorities.[55]
bron

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexioR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-04 18:01
Maar, is dat puur en alleen voor particulier (dus privé gebruik), of laten ze de import van meer dan 1 iPhone ook toe? (Ook al kan het zijn dat je bijv. voor 3 vrienden tegelijk besteld, om mogelijk verzend kosten te besparen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
dawuss schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:12:
Hulde voor dit overzicht! Zelf heb ik eigenlijk niet eens zo veel moeite met de T-Mobile abbonementen (ik ben reeds klant van ze), maar wel met exclusiviteits-mafia praktijken. Ook mezelf twee jaar binden aan één aanbieder heb ik nog nooit gedaan.

Ik ben wel benieuwd of iemand al een buitenlandse iPhone in huis heeft :)
Dat is precies waarom ik ook geen T-Mobile wil. Ik heb nu Hi, en dat is opzich prima. Dat contract liep een jaar, en ze zeiden dat ik nu korting kon krijgen op een toestel. Ik hoef geen toestel, maar ik hoop dat ik mijn internetsnelheid van mijn Eindeloos Online gratis omhoog kan krijgen, want voor de rest heb ik niets nodig. Geen idee of het mogelijk is, maar ik ben ook al een keer van KPN Sim Only 15 overgezet naar Hi 7 met dezelfde SIMkaart, via een of ander speciaal nummer wat ik kreeg (Heet dat niet tweede lijn of zo, is geen 0900 maar gewoon lokaal nummer). Ik hoop dat dat in ieder geval lukt, want 128kb/s is geen vetpot.

Ikzelf ben van plan hem over twee weken in Zwitserland te halen. Zit dan in Frankrijk, en misschien dat we op de terugweg even langs Geneve glippen. Ik ben benieuwd of er al iemand iets weet over het paspoortprobleem, of elk paspoort dus kan, en of je er meerdere per persoon mag meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Kijk dit is mooi om te zien :D

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:00
Ik heb hem afgelopen weekend in Belgie besteld. Daar werd in de winkel gezegt dat er een country-lock was, maar dit is op het iphoneclub forum al ontkracht.

Ik ben heel benieuwd wanneer hij er is.

In het andere iPhone topic is trouwens al iemand naar Zwitserland gereden, maar die kreeg geen iPhone mee, omdat hij geen zwitsers paspoort had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Heeft er iemand al een iPhone in België gekocht en in gebruik met een NL Sim?
Zo ja, zou je a.u.b. een foto willen plaatsen met daarop de iPhone + bv. 'Vodafone NL' o.i.d.?

Zijn wij ook weer van de geruchten af en kunnen we binnenkort naar België rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17
Weet iemand of er een 1 iPhone prepay per persoon limiet is in zwitserland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52556

Ik ben op 11 juli 2008 naar Antwerpen geweest om iPhone 3G (Simlock vrij) te kopen. Toen ik een maal in de rij stond sprak ik een van de medewerksters aan. Hij vertelde mij het volgende:

"iPhone 3G is wel los te kopen hier maar je kan alleen maar met een Belgische simkaart ermee werken. Je kunt dus niet met een NL simkaart in een simlock vrije Iphone 3G bellen!!" |:(

Ik was ontzettend teleurgesteld. Ik heb hem nogmaals gevraagd of hij dit echt zeker wist en hij antwoorden met; "ja, ik weet het 100% zeker!" :'(

Is er iemand die dat anders gehoord of ervaren heeft?? :?

Is er iemand die een simlock vrije iPhone 3G in Belgie heeft gekocht en met zijn NL simkaart mee heeft kunnen bellen?

Ik hoor graag meer reacties! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 22:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Opzich lijkt me een landlock op de Belgische toetsellen geen ramp, aangezien het iPhone Dev Team toch wel erg overtuigend is met hun aankondiging. Zeker gezien hun eerdere werk heb ik er wel vertrouwen in dat de 3G ook eenvoudig te unlocken zal zijn. :)

Voorlopig houd ik het nog even bij m'n 1e gen. iPhone en gaan we eerst eens kijken of de 2.0 software makkelijk en stabiel te unlocken is. Dan zien we wel weer verder, maar Belgie is voor mij om de hoek, dus dat scheelt. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 52556 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:26:
Ik ben op 11 juli 2008 naar Antwerpen geweest om iPhone 3G (Simlock vrij) te kopen. Toen ik een maal in de rij stond sprak ik een van de medewerksters aan. Hij vertelde mij het volgende:

"iPhone 3G is wel los te kopen hier maar je kan alleen maar met een Belgische simkaart ermee werken. Je kunt dus niet met een NL simkaart in een simlock vrije Iphone 3G bellen!!" |:(

Ik was ontzettend teleurgesteld. Ik heb hem nogmaals gevraagd of hij dit echt zeker wist en hij antwoorden met; "ja, ik weet het 100% zeker!" :'(

Is er iemand die een simlock vrije iPhone 3G in Belgie heeft gekocht en met zijn NL simkaart mee heeft kunnen bellen?

Ergens hier in de iPhone 3G topics is een user die zijn Nederlandse vodafone sim in een belgisch toestel heeft geplaatst. Volgens hem werkte dit prima.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 21:13
Hoe zit het nu met Amerika? Ik ga op vakantie naar Amerika, en wou eigenlijk toch een losse iPhone voor 600 dollar meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Je had makkelijk kunnen proberen natuuurlijk ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:26
Ik ga over een week ook twee weken weg naar Italie. En het is dan een kleine moeite om via Zwitserland terug te rijden! Ik hoop dat de iPhone over 3 a 4 weken daar gewoon te koop is en dat je ook met een NL passpoort een telefoon mag meenemen!

Dat er een lock op zit vind ik geen probleem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Laatst online: 22-04 20:06
Anoniem: 240727 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:24:
Heeft er iemand al een iPhone in België gekocht en in gebruik met een NL Sim?
Zo ja, zou je a.u.b. een foto willen plaatsen met daarop de iPhone + bv. 'Vodafone NL' o.i.d.?
Bewijst nog niets. Als je met een Belgische gsm met een Belgische simkaart de grens overgaat, word je automatisch verbonden met een NL netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108274

crazyx schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:01:
[...]

Bewijst nog niets. Als je met een Belgische gsm met een Belgische simkaart de grens overgaat, word je automatisch verbonden met een NL netwerk.
Uhh als je op een Nederlands netwerk zit met een Nederlandse sim kaart dan heb je toch geen roaming tarieven. Lijkt me voldoende bewijs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik mis Engeland in dit rijtje, is de iPhone daar ook niet met Prepaid verkrijgbaar?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:11
Vind het anders nog best een goede TS voor een eerste keer, en zeker als je er ff snel mee bezig bent geweest. Hoop wel dat het later nog word aangevuld met nader te komen beschikbare informatie. Maar ik ga dit topic echt volgen, als ik zeker weet dat de belgische IkFoon werkt met een Nederlandse SIM dan spring ik gelijk in de auto om ff 2 uur naar Turnhout te rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je had makkelijk kunnen proberen natuuurlijk ;)
Nou, nee dus. Alles was uitverkocht zei hij! 8)7

Als de simlock vrije iPhone 3G van België werkt dan koop ik hem morgen meteen. Alleen ik moet eerst zeker weten of dat kan ja of nee!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202302

Hoe zit dat nu met Zwitserland? In het lijstje staat dat deze niet simlockvrij is..
Dit zou dus betekenen dat de telefoon niet in NL te gebruiken is (m.a.w., mijn huidige voda sim gaat niet werken)?
Ik ken namelijk mensen die in Zwitserland wonen, maar wil eigenlijk niet afhankelijk zijn van een unlockhack die wel/niet gaat werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Zoals bovenstaande vraag, maar hoe zit dat bij onze oosterburen en in de USA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
@ bovenstaanden:
Het unlocken van een gesimlockte telefoon, zou binnenkort mogelijk moeten worden met de Pwnage tool van het iPhone dev Team (zie http://gizmodo.com/5023971/iphone-os-20-unlocked).
Komt zeer waarschijnlijk deze week nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:37
--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:59:
@ bovenstaanden:

[...]

Komt zeer waarschijnlijk deze week nog uit.
Eerste versie die bijna af is kan alleen jailbraik, dat is niet hetzelfde als unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03

Japie.G

Colour Classic

ik ga in dat geval ook direct naar belgie!

Lijkt me toch dat er mensen zijn die dat al hebben gedaan. Behalve die ene user hier zou ik graag meer 'bewijs' hebben dat het ook echt kan. Zijn ze daar te reserveren? Of hoe zouden jullie dat doen? Gewoon eerst bellen naar een winkel aldaar en vragen of ze wat achteruit willen leggen?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 09:36
mijn tante loopt in Zwitserland rond om voor mij de iphone te halen. ze waren in geneve bij swisscom uitverkocht. hoop op de mediamarkt :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over het aankoop van SIMLOCK VRIJE Iphone 3G wordt op deze site dit verteld:

"hij is immers maar standaard unlocked voor de 3 belgische netwerken."

http://www.myiphone.be/co...1005.msg5479/topicseen,1/

en hier wordt het slechte bericht nogmaals bevestigd!:

http://www.switchshops.be...=2827&catno=200&subcatno=

Op deze site is er iemand die toch wat anders verteld en je kan het bij hem kopen. tevens kan je het bij hem ophalen hierdoor kan je zien dat je met je simkaart mee kunt bellen!

de verkoper is: info@joepmac.nl

dit is de site:

http://macwereld.nl/index...wpost&postid=37313&page=2

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 52556 op 14-07-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Anoniem: 52556 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 19:36:
Over het aankoop van SIMLOCK VRIJE Iphone 3G wordt op deze site dit verteld:

"hij is immers maar standaard unlocked voor de 3 belgische netwerken."

http://www.myiphone.be/co...1005.msg5479/topicseen,1/
Nou, zeer overtuigend.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 22:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Op verzoek van de APL-crew vooralsnog even naar APL aangezien we het hier over technische zaken hebben die beter in APL passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
Japie.G schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:32:
ik ga in dat geval ook direct naar belgie!

Lijkt me toch dat er mensen zijn die dat al hebben gedaan. Behalve die ene user hier zou ik graag meer 'bewijs' hebben dat het ook echt kan. Zijn ze daar te reserveren? Of hoe zouden jullie dat doen? Gewoon eerst bellen naar een winkel aldaar en vragen of ze wat achteruit willen leggen?
Pff.... die ene user heeft een naam... :> ik heb het opgegeven hierbij een foto. En voor de mensen die mij niet geloofd hebben en zo nodig een foto moeten hebben, ik mag hopen dat je telefoon kapot gaat >:)
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/6658/foto42gj1.th.jpg

Zoals gezegd gebruik ik vodafone zonder umts dus ga nou niet beginnen met dit is een iPhone eerste generatie. Het is een Belgische iPhone 3G, heb ik mezelf bewezen bij u alle?

[ Voor 10% gewijzigd door NicoF op 14-07-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je stond waarschijnlijk in dezelfde winkel als ik (Meir?), die mensen zijn ontzettend volhardend en stonden me vandaag dus gewoon glashard voor te liegen. ("Heb je het geprobeerd?" - "Ja, werkt niet.")

Een belgische iPhone werkt prima met niet-belgische SIM-kaarten.

Die hele 'country lock' waar de medewerkers het over hebben is een fabeltje. Ik heb eigenhandig mijn vodafone SIM in twee van hun demotoestellen gepropt, waarna dat zonder problemen werkte. Ik heb er ook mee gebeld (dwz, een andere telefoon over laten gaan.) Helaas waren ze wel op dus ik heb er geeneen kunnen kopen :/

Ik was zover mij bekend de eerste die 't probeerde, maar inmiddels zijn er op internet ook al andere mensen die hetzelfde gedaan hebben, o.a. met een SFR SIM.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 14-07-2008 20:33 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:03

Japie.G

Colour Classic

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:25:
[...]

Pff.... die ene user heeft een naam... :> ik heb het opgegeven hierbij een foto. En voor de mensen die mij niet geloofd hebben en zo nodig een foto moeten hebben, ik mag hopen dat je telefoon kapot gaat >:)
[afbeelding]

Zoals gezegd gebruik ik vodafone zonder umts dus ga nou niet beginnen met dit is een iPhone eerste generatie. Het is een Belgische iPhone 3G, heb ik mezelf bewezen bij u alle?
sorry, kon zo snel niet meer op je naam komen :P

En het is niet dat ik het niet geloof, maar ik hoop gewoon op wat meer mensen die dit werkend hebben, zodat het niet toevallig net de eerste batch is die geen country lock hebben!

Evengoed bedankt voor de pic :P

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
CyBeR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:32:
[...]

Je stond waarschijnlijk in dezelfde winkel als ik (Meir?), die mensen zijn ontzettend volhardend en stonden me vandaag dus gewoon glashard voor te liegen. ("Heb je het geprobeerd?" - "Ja, werkt niet.")

Een belgische iPhone werkt prima met niet-belgische SIM-kaarten.

Die hele 'country lock' waar de medewerkers het over hebben is een fabeltje. Ik heb eigenhandig mijn vodafone SIM in twee van hun demotoestellen gepropt, waarna dat zonder problemen werkte. Ik heb er ook mee gebeld (dwz, een andere telefoon over laten gaan.) Helaas waren ze wel op dus ik heb er geeneen kunnen kopen :/

Ik was zover mij bekend de eerste die 't probeerde, maar inmiddels zijn er op internet ook al andere mensen die hetzelfde gedaan hebben, o.a. met een SFR SIM.
Agh waarschijnlijk geloven ze je niet want je moet met bewijzen komen. Foto is voldoende |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Japie.G schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:33:
[...]

sorry, kon zo snel niet meer op je naam komen :P

En het is niet dat ik het niet geloof, maar ik hoop gewoon op wat meer mensen die dit werkend hebben, zodat het niet toevallig net de eerste batch is die geen country lock hebben!

Evengoed bedankt voor de pic :P
Ja heb dat ook 10x gezegd, niemand weet of dit voor de tweede batch ook geldt aangezien er nog geen tweede batch is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

NicoF schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:34:
[...]

Agh waarschijnlijk geloven ze je niet want je moet met bewijzen komen. Foto is voldoende |:(
Ja, camera had ik dus even niet bij me toen. Maar nogmaals, inmiddels zijn er wel screenshots op internet te vinden van belgische iPhones met een SFR sim erin. No problemo.

Ze willen gewoon voorkomen dat hordes nederlanders (e.a.) in Belgie alle iPhones komen opkopen. Een van die iPhones waar ik 'm inpropte (onder toeziend oog van wat volgens mij de baas was van die zaak) was er een bij Switch aan de Eiermarkt, op hun site staat echter nog steeds dat 't niet werkt.

Overigens-- direct naar Belgie gaan om er een te kopen heeft geen nut. Ze zijn compleet uitverkocht :|

[ Voor 35% gewijzigd door CyBeR op 14-07-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Beetje dubbel topic gevoel hier..
crazyx schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:01:
[...]

Klopt, maar je home-netwerknaam komt ook in beeld. Tenminste, dat zag ik dus bij die Belgische. Bovenin scrollde 'BEL PROXIMUS' (mooi ook dat 'ie niet mobistar verkiest, dat staat geloof ik in m'n SIM ;)) en vlak boven de icontjes van 't menu stond nog 'Vodafone'.

Ik kan me alleen niet herinneren of dat laatste nou ook kwijt raakte op een gegeven moment of dat 't bleef staan..

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 14-07-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

Idd momenteel volledig uitverkocht maar eind deze week ging er een nwe batch zijn volgens de mobistar medewerker, maar hij zei wel dat er een wachtlijst is van minstens 70 man ... de 16gb black zou zeer begeerd zijn.

De 8gb kon je deze middag nog wel kopen in sommige mobisar shops omdat er uiteindlijk toch enkele zijn die van gedacht verandere en de 16gb willen.
mobisar in antwerpen city

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 196397 op 14-07-2008 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:46:
[center][b]Bij het kopen in Zwitserland moet een geldig paspoort getoond worden. Verschillende berichten zeggen dat dit een Zwitsers paspoort moet zijn, maar andere ontkrachten dit en zeggen dat elk paspoort geldig is. Zodra hier meer over bekend is, zal ik het hierbij zetten.
In Zwitserland kan je 'm alleen kopen met een geldig Zwitsers paspoort of een verblijfs/werkvergunning. De zgn. A, B of C-License. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar was ik vanochtend, kon er niks meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
momania schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:51:
[...]

In Zwitserland kan je 'm alleen kopen met een geldig Zwitsers paspoort of een verblijfs/werkvergunning. De zgn. A, B of C-License. :)
Hoe kom je zo zeker aan deze informatie? Want ik hoor op andere plekken weer net van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
Berichten uit [iPhone 3G] Importeren zijn naar dit topic verplaatst, zodat we de discussie hier centraal kunnen houden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 14-07-2008 21:05 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
spoorweg schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:10:
[...]

Eerste versie die bijna af is kan alleen jailbraik, dat is niet hetzelfde als unlocken.
Volgens het iPhone dev team én Gizmodo anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:03:
[...]

Hoe kom je zo zeker aan deze informatie? Want ik hoor op andere plekken weer net van niet.
Ik woon in Zwitserland. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Hoedje schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:05:
Berichten uit [iPhone 3G] Importeren zijn naar dit topic verplaatst, zodat we de discussie hier centraal kunnen houden :)
Als de topicstarter toestemming geeft, neem ik graag eea (tabel dus en banner is ook leuk) over.
momania schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:07:
[...]

Ah, dan ga ik het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:09:
[...]

Als de topicstarter toestemming geeft, neem ik graag eea (tabel dus en banner is ook leuk) over.
Ik heb het gevraagd, dus ik zal het nog even laten weten :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267966

momania schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:07:
[...]

Ik heb naar Swisscom gemaild met de vraag of ik als buitenlander ook een Sim-kaart in Zwitserland kan kopen.
Het antwoord:
To register, you will need the following:

* A valid passport or identity card

and then you can purchase a prepaid card in any Swisscom Shop or Post offices without any problems
M.a.w. je hoeft geen werkvergunning te hebben of zelf Zwitser te zijn. Zou toch te absurd voor woorden zijn, stel je bent langere tijd op vakantie in Zwitserland en zou steeds op je eigen NL-sim moeten bellen. Duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:52
ik ben benieuwd wanneer deze prijzen droppen en wat voor een handel online gaat ontstaan.

Hoop dat het snel is want ben over 4 weken in italie. :P

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 18-04 13:21

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

CyBeR schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:44:
Beetje dubbel topic gevoel hier..

[...]

Klopt, maar je home-netwerknaam komt ook in beeld. Tenminste, dat zag ik dus bij die Belgische. Bovenin scrollde 'BEL PROXIMUS' (mooi ook dat 'ie niet mobistar verkiest, dat staat geloof ik in m'n SIM ;)) en vlak boven de icontjes van 't menu stond nog 'Vodafone'.

Ik kan me alleen niet herinneren of dat laatste nou ook kwijt raakte op een gegeven moment of dat 't bleef staan..
Heeft die melding niet gewoon met roaming te maken. Op mijn Samsung komen ook vaak meerdere provider namen te staan bij roaming. Je eigen netwerk en het netwerk waarop je roamed.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101820

Een kleine extra note voor de Iphone in Australie: Wanneer je 80AUD betaald of uitgeeft aan prepaid credit bij Optus dan unlocked Optus hem voor je. Dit is dus eveneens een goedkope oplossing mocht je gaan backpacken komende maanden aangezien je die 80AUD (50€) makkelijk op maakt door wat contact te houden met het thuisfront. Dus: een unlocked iphone 16 Gb voor 560€ (50€ beltegoed bij de prijs inbegrepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:16
Was het niet de bedoeling dat de iPhone (8gig) overal ongeveer 200 $ / € ging kosten,
zoals Jobs zei in de keynote ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 18:22
Anoniem: 267966 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:27:
[...]
oeft geen werkvergunning te hebben of zelf Zwitser te zijn. Zou toch te absurd voor woorden zijn, stel je bent langere tijd op vakantie in Zwitserland en zou steeds op je eigen NL-sim moeten bellen. Duur!
Zoals ik zelf ook al had opgemerkt een paar weken terug: Je hebt echt een CH pasport of ID nodig want ze helpen je gewoon niet.
FileNox schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:16:
Was het niet de bedoeling dat de iPhone (8gig) overal ongeveer 200 $ / € ging kosten,
zoals Jobs zei in de keynote ? :?
Als je de koers aanhoudt die Apple hanteert: 1$ = 1€ dan klopt het toch aardig in Nederland :)

Abbokosten heb je sowieso in de ogen van Apple dus die rekenen ze niet mee...

[ Voor 30% gewijzigd door Uberprutser op 15-07-2008 10:31 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:51
Dat is exclusief 2 jaar abonnementskosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mightybunny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ballebek schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:30:
[...]

Zoals ik zelf ook al had opgemerkt een paar weken terug: Je hebt echt een CH pasport of ID nodig want ze helpen je gewoon niet.
Er waren toch paar mensen naar Zwisterland gegaan. Het is afhankelijk van winkel tot winkel zeiden ze.
Sommige winkels willen ze niet van je weten in andere willen ze wel helpen maar hij is overal uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:32
Mightybunny schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:50:
[...]

Er waren toch paar mensen naar Zwisterland gegaan. Het is afhankelijk van winkel tot winkel zeiden ze.
Sommige winkels willen ze niet van je weten in andere willen ze wel helpen maar hij is overal uitverkocht!
Ik heb toch echt van meerdere Duitsers gelezen dat ze vrijdag zonder problemen een prepaid I-phone gekocht hebben in Zwitserland (toen ze er nog niet uitverkocht waren)

Dat ze ons daarna als Buitenlander niet op een Reserveringslijst willen zetten lijkt mij niet zo vreemd. Kan me voorstellen dat ze niet heel Europa willen afbellen dat ze de Iphones weer binnen hebben. (Maar dit is denk ik gewoon een keuze die per winkel kan verschillen)

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 15-07-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Maite schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:03:
[...]

Ik heb toch echt van meerdere Duitsers gelezen dat ze vrijdag zonder problemen een prepaid I-phone gekocht hebben in Zwitserland (toen ze er nog niet uitverkocht waren)
Het was wettelijk geregeld (telecomwet) in Zwitserland dat je geen pre-paid mag aanschaffen als je geen Zwitserse nationaliteit hebt. Nederland is een van de weinige landen waar je zo een pre-paid pakketje kan kopen zonder je te hoeven registreren.

[ Voor 4% gewijzigd door Uberprutser op 15-07-2008 12:12 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:32
Ballebek schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Het was wettelijk geregeld (telecomwet) in Zwitserland dat je geen pre-paid mag aanschaffen als je geen Zwitserse nationaliteit hebt. Nederland is een van de weinige landen waar je zo een pre-paid pakketje kan kopen zonder je te hoeven registreren; Dutchtone / Orange had dit ook in hun early days.
echt niet. Heb laatst zelfs nog een prepaid gekocht daar. Het enige wat ze willen is kopie paspoort of ID en je adres gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:37
--Christiaan-- schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:05:
[...]

Volgens het iPhone dev team én Gizmodo anders niet.
Nee dat klopt niet. Zie ook comments van bushing (zit in iPhone dev team)

http://blog.iphone-dev.or...oot-unlaced#disqus_thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Maite schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:14:
[...]

echt niet. Heb laatst zelfs nog een prepaid gekocht daar. Het enige wat ze willen is kopie paspoort of ID en je adres gegevens.
Daarom ook het woordje WAS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
spoorweg schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:42:
[...]

Nee dat klopt niet. Zie ook comments van bushing (zit in iPhone dev team)

http://blog.iphone-dev.or...oot-unlaced#disqus_thread
Hmmm, http://gizmodo.com/5023971/iphone-os-20-unlocked zegt weer duidelijk van niet, maargoed, we zullen zien. Die van devteam zal wel gelijk hebben helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Weet iemand of je op de iPhone de language settings kan veranderen?
Stel, ik koop hem in Zwitserland en er komt een unlock, kan ik het toestel dan standaard op "Engels" zetten? Dus zonder allerlei door mensen zelf in elkaar gekluste software te gebruiken?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Apache4u schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:55:
Weet iemand of je op de iPhone de language settings kan veranderen?
Stel, ik koop hem in Zwitserland en er komt een unlock, kan ik het toestel dan standaard op "Engels" zetten? Dus zonder allerlei door mensen zelf in elkaar gekluste software te gebruiken?
Jup, en ook gewoon op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Killzone schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:49:
Hoe zit het nu met Amerika? Ik ga op vakantie naar Amerika, en wou eigenlijk toch een losse iPhone voor 600 dollar meenemen?
Wil ik ook wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168582

Weet iemand hier toevallig hoe de beschikbaarheid in Belgie is? Met andere woorden waar kan ik hem kopen in Belgie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98228

Is uitverkocht in Belgie. En ze hanteren reserverings wachtlijsten, net als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Dat is op zich wel jammer. Misschien over een maand, in mijn vakantie maar eens even die kant op scheuren in de hoop dat dan de wachtrijen weggewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252687

Wie gaat er met een bus naartoe? Misschien kan die even een berg iphones halen en hier in V%A zetten ;) Voor een mooi prijsje dan he, vind het nog steeds gek dat ik nog geen zwitserse ebayers zie die de iphones verkopen. Moet toch big business zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Anoniem: 252687 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:44:
Wie gaat er met een bus naartoe? Misschien kan die even een berg iphones halen en hier in V%A zetten ;) Voor een mooi prijsje dan he, vind het nog steeds gek dat ik nog geen zwitserse ebayers zie die de iphones verkopen. Moet toch big business zijn.
Misschien zijn ze een beetje schaars?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252687

Binnekort niet meer neem ik aan, kijk die prijzen daar zijn toch om van te kwijlen of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250885

Ik ga over een maandje wel kijken in Belgie:) Blij om te zien dat ie gewoon werkt met een Nederlandse SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-04 23:00
Als je die Belgische iPhone heb kan je dan gewoon updaten via iTunes of moet je wachten todat de firmware gehackt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
De USA vraag is al een paar keer geweest. Ik ga zelf ook naar de USA dus wil het eigenlijk ook graag weten.
Wat ik op dit moment begrijp uit de AT&T site is dat je een 2 jarige abo moet afsluiten. Dit kan alleen in combo met geldige USA legitimatie. Youtube staat een filmpje van die gadget dodo Vincent nog wat ofzo.

Dus kan je nog Iphones kopen in de USA? Tot op heden wat ik gevonden heb zou ik zeggen nee :'(
Tenzij iemand anders iets meer weet :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Antwoord op de USA vraag: een keiharde NEE. Je hebt verschillende documenten nodig om een verplicht AT&T abo af te sluiten waaronder een werkvergunning voor de US ofzo. Welke documenten precies weet ik niet, maar ik weet dat het niet mogelijk is als tourist. Een los telefoontje aanschaffen voor een paar honderd dollar zit er dus niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-04 21:13
http://news.digitaltrends...phone-3g-without-contract

AT&T also says it will offer a "no-commitment option" in for the iPhone 3G, charging $599 for the 8 GB version and $699 for the 16 GB version.

http://www.afterdawn.com/news/archive/14665.cfm

Apple and AT&T have both confirmed that US customers who cannot, or simply do not want to sign into a two-year contract, will be allowed to purchase the new iPhone 3G, for $599 USD and $699 USD for the 8GB and 16GB models respectively.

http://www.hardware.info/..._iPhone_without_contract/

The no-contract versions will cost $599 and $699 and will be sold sometime "in the future," AT&T said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Laatst online: 12-04 14:03
Iemand deze al gezien? Staat op speurders.nl, fake of?

http://iphone.startpage.it/actions/iphonesnl

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 11:26

World Citizen

FreeReef.nl

Het is volgens de disclaimer een Italyaanse aanbieder.... Echter er word overal doorgelinkt naar Nederlandse Sites....

Lijkt me niet echt betrouwbaar...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 11:26

World Citizen

FreeReef.nl

http://www.iphonehelpdesk.nl/

Ziet er beter uit....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Vragen of hij onder rembours verstuurt, dan lijkt me alles veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Je kan altijd nog een baksteen opgestuurd krijgen dan...

[ Voor 63% gewijzigd door Punksmurf op 16-07-2008 09:51 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-04 22:29
startpage.it staat gewoon in nederland en is geregistreerd bij nederlands bedrijf. Tevens staat er een iPhone 3G 8GB WIT(!) en deze is er helemaal niet volgens mij?

Dus zou daar maar even mee oppassen.

who.is info:
* Please note that the following result could be a subgroup of *
* the data contained in the database. *
* *
* Additional information can be visualized at: *
* http://www.nic.it/cgi-bin/Whois/whois.cgi *

Domain: startpage.it
Status: ACTIVE
Created: 2001-08-23 00:00:00
Last Update: 2007-09-08 00:02:49
Expire Date: 2008-08-23

Registrant
Name: Cecilia Farnese
ContactID: CF141-ITNIC

Admin Contact
Name: Cecilia Farnese
ContactID: CF141-ITNIC

Technical Contacts
Name: Vladimir Kerkhoff
ContactID: VK2983-ITNIC
Address: PINS Nederland B.V.
Bloemendaalseweg 147
NL-2061 CJ Bloemendaal
Bloemendaal
2061 CJ
NOORD-HOLLAND
NL
Created: 2001-06-01 00:00:00
Last Update: 2008-07-01 11:52:30

Registrar
Organization: PINS Nederland BV
Name: PINS-MNT

Nameservers
dns1.pins.nl
dns2.pins.nl

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202302

8GB Wit bestaat idd niet, dit *klinkt* als een faker. Nu is het natuurlijk niet aan mij om iemand zomaar van een stempel te voorzien, maar wat extra 'terughoudendheid' zou hier wel op zijn plaats zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 21:53

DoD Cerberus

blabla!

wel erg vreemd dat ze hetzelfde plaatje als eerdergenoemde italiaanse site en dus ook een wit model hebben staan bij de 8GB versie.....

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Hier is de 8gb versie zwart ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DoD Cerberus schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:58:
[...]

wel erg vreemd dat ze hetzelfde plaatje als eerdergenoemde italiaanse site en dus ook een wit model hebben staan bij de 8GB versie.....
Er is idd een witte 8GB versie maar dat is een demo model voor in winkels...
En staat heel groot NOT FOR RESALE op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
ik heb al eerder een email naar iphonehelpdesk gestuurd met de vraag of het een buitenlandse simlockvrije iphone was, of dat er een unlock op gezet was, en als antwoord kreeg ik dat er een unlock op gezet was, wat mij zeer sterk lijkt aangezien die er nog niet is :S correct me if i'm wrong

EDIT: bij die 'italiaanse' website kan je met paypal betalen, daar kan je toch als je opgelicht word je geld terug krijgen? lijkt me zeker het proberen waard, misschien dat ik dat later deze week wel doe.

EDIT2: huh? die 'italiaanse' website vraagt lagere prijzen voor hun iphones dan dat Vodafone en TIM doen, misschien dat er toch iets niet klopt?

[ Voor 38% gewijzigd door Extreme smell op 16-07-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Extreme smell schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:29:
misschien dat er toch iets niet klopt?
Ik vertrouw het evenveel als mijn ex => totaal niet dus :P
Gouden regel: Als de prijs te mooi blijkt te zijn klopt ut niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Uberprutser op 16-07-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Nee dit is geen zuivere koffie. Ze hebben een VAT (btw) nummer onderaan hun site gezet, en als ik dat hier natrek: http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do dan krijg ik de volgende uitkomst:

No, invalid VAT number (please refer to FAQ, questions 7, 11, 12, 13 and 20 for more information).

VAT number IT 0179900680
Member State IT
Name
Address
Date when request received 16/07/2008 (dd/mm/yyyy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Heel interessant nog. Word hij dan op dit moment uit de USA 439 euro's :p Hopelijk keldert die dollar nog meer :)

Zie wel dat hij zowel in AT&T als in de Istores aardig uitverkocht is in de USA. Althans als ik de websites kan vertrouwen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Damien2004 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:47:
Heel interessant nog. Word hij dan op dit moment uit de USA 439 euro's :p Hopelijk keldert die dollar nog meer :)

Zie wel dat hij zowel in AT&T als in de Istores aardig uitverkocht is in de USA. Althans als ik de websites kan vertrouwen :)
Nvm, je hebt gelijk, maar er is officieel nog niets over bekend. Heb het maar even aan de OP toegevoegd voor mensen die denken hem echt voor $300 te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door --Christiaan-- op 16-07-2008 12:59 . Reden: fout gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiXel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-01 11:45
Het Iphone Dev Team heeft ook hun iPhones uit Zwitserland:
http://blog.iphone-dev.or...me-additional-information
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 21-04 20:03

duderuud

Sliden is koel

Als de iPhone geunlocked kan worden ga ik 10 á 15 iPhones kopen in Zwitserland. Die raak ik wel kwijt voor €500 per stuk...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:01

KroeT

[...]

Zie er eerst maar eens eentje te bemachtigen, alles is op op dit moment.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSchenk
  • Laatst online: 15:46
misschien een domme vraag....

Werkt een portugal (of ander land) Vodafone simlock in Nederland wel met een NL vodafone sim?
Dit zou mijn vakantie in portugal een stuk leuker kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268173

Dat contact adres is waar ik woon woon zelf ook in Bloemendaal en adres bestaat wel.
Over dat bericht dat Iphone in Amerika voor 699 dollar te verkrijgen is zal ik vandaag checken omdat ik tot 25 Juli in Amerika ben

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 268173 op 16-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 16:28
Aapje_18 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:40:

Werkt een portugal (of ander land) Vodafone simlock in Nederland wel met een NL vodafone sim?
Ik heb een paar dagen geleden een Portugese gekocht. Ik zal het wel checken of het kan als ik terug ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Aapje_18 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:40:

Als 't goed is niet. Die dingen zijn geloof ik gelockt op bepaalde SIM-nummers, en die hebben een hierarchie. Alle SIMs beginnen met 89, daarna de landcode en daarna de code van het netwerk. Voor Vodafone hier: 893144. In Portugal zou dat dan bijvoorbeeld 8935101 kunnen zijn (geen idee wat vodafone daar is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:26
Ik volg alle topics al een aantal dagen hier, maar volgens mij is er nog niemand die een Iphone heeft gekocht in Italie (Simlockvrij?)

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dennis_sla schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:21:
Ik volg alle topics al een aantal dagen hier, maar volgens mij is er nog niemand die een Iphone heeft gekocht in Italie (Simlockvrij?)
Dat ga ik volgende week proberen. Maar Italië rij je, itt belgië, niet zomaar even naartoe dus vandaar dat je dat wat minder ziet. Ze zijn echter wel al bevestigd als simlock-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:26
CyBeR schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:31:
[...]

Dat ga ik volgende week proberen. Maar Italië rij je, itt belgië, niet zomaar even naartoe dus vandaar dat je dat wat minder ziet. Ze zijn echter wel al bevestigd als simlock-vrij.
Ja ze zijn wel bevestigd als simlock-vrij, daarom had ik juist wel verwacht dat er wel wat meer aandacht aan zou worden besteed, aangezien de Iphones in België naar horen zeggen sinds de eerste dag uitverkocht zijn.

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken